Skip to main content

November 4th 2012

Assalamualaikum(version budak bilikku si dadooot)


Ahaaaaaaaaa.Entry pada kali ini pula mengenai hari jadi sayaaaaaaaa :DD hihi.Alhamdulillah masih dberi peluang utk bernafas di muka bumi ini lagi. Alhamdulillah.Bersyukur padaMu.:) .Sambutan hari jadi pada kali ini paling simple rasanya,bangun bangun bersiap utk ke Paradigm dengan mama sebab kami berdua nak lunch dekat sana,hehe.seronok dapat makan makanan yang sedap.Lagi lagi pancake.Perhhhhhhhh.wa cakap lu.Sedap weh.hehe.Tarikh keramat tu kebetulan jatuh pada hari ahad pulak,so memang best la kan sebab mlm tu kena balik kolej dah sebab isnin dah start kelas semula,al-maklum lah dah cuti seminggu sempena aidiladha.:)) Malam balik ke kolej & amik Dila Kebumbum & Niena Angela bawak dorg pergi makan,yelaa kesian dorg tak mkn lagi.hehe.:D

Kami pergi mkn malam dan mereka tolong saya angkat barang barang dengan guna troli smpai ke tangga blok ktorg.Jauh kut blok ktorg,klau bawak barang banyak memang masak lah kan.-,- hehe.2 trip tau trun naik tangga sebab nk angkat barang barang.Phewhhhhh.Ponat eden.Bila smua barang dah angkat masuk bilik,diteruskan pula dengan sesi kemas mengemas.Setelah sesi kemas di atas meja pula,ternampak satu objek yang sangat adowaaaaaable.Nak tahu apa.?Korang nmpak kan gmbar dekat bawah ni yang ada 4 gmbar tu.?Haa.gmbar yang ke3 tu lah ada atas mejaku.hehe.Bunga bersama surat yang comel.hihih.Sweet and it's from Nurul Hidayah Miswat.Thank you b.Lovely gift.;) hiiiks. Kemudian Dila Kebumbum bagi hadiah jugak dekat titewww.Korang tgk gambar yang ke2 tu haa.Haaa,binatang kan.?Dia bagi kura-kura ke penyu yang comel tu.;) hihih.Tapi paling awal bagi hadia is gambar yang pertamaaaaaaa sekali.hehe.Rantai panjang yang cantik and it's from kak Allya,it's lovely too.Thank you akak.;)) Gmbar yang ke4 tu haaa.sangat kerlassss,sebab orang yang bagi tu diam diam letak atas katil kita tanpa pengetahuan kita tau.Balik balik blik je Lala ckp tengok atas katil,tengok tengok ada kotak yang berisi baju & surat.Cardigan ke jacket white lace.Vewy pwettyyyyy.Me like it so much Iqaa.Thank you iqaa..Awww.Very lovely.Kawan kawan saya semua lovely tak kira yang bagi hadiah ataupun tidak.:)) 


Ahhhhhha.I know semua mesti tertanya tanya siapa yang bagi pulak and siapa yang tulis surat yang sweet ni.?Surat modern,tak perlu posmen hantarkn.Guna henpon jaaa.Haaa.kau ado.?:p kihkih.
Okay surat ini adalah dari salah seorang rakan/insan yang saya amat sayangi(dia tktahu pun bda ni) hehe.Nama dia Athirah Aliek.:) She's one of my closest friends since diploma in UiTM Melaka lagi.Thannk you b for the lovely letter.Love you too & miss you too<3 It's lovely too.;)

\
Haaaa.tak lupa juga pada siapa yang ada wish Eka through facebook,im,message,call,twitter etc.Terima kasih yang tak terhingga sangat sangat.:) Maafkan saya sebab tak dapat nak reply semua punya comment,Eka akan cari masa utk rply semua orang.Eka akan cari masa InsyaAllah :) Alhamdulillah hari jadi saya pada kali ini terasa kelainannya sebab utk yang kali ke berapa rakan-rakan bagi hadiah dekat saya.Rasa lain sangat,nak menangis pun ada,tapi tahan je yeelaaaaa.malu lah kalau nangis depan dorg kan.hehe.

So akhiri penulisan/coretan pada kali ini dengan terima kasih yang tak terhingga pada semua orang(cehhhh,mcm retis pulak mak jemah kan.?muahahah) 
Assalamualaikum.:)


Popular posts from this blog

Kahwin oh Kahwin!

Kalau ckp pasal kawin siapa yg tak suka?Mestilah semua org suka kan lagi lagi yg tgh menaip ni haa.Pantang kalau bukak bab kawin dgn bdak bdak rumah dia Ya Allah bukan main seronok lagi.Senyum smpai ke telinga mmbayangkn betapa seronoknya kawin tu.Tapi dlm bayang bayang tu ada jugak terfikir tentang tanggungjwab yg perlu dan wajib dipikul nanti setelah bergelar isteri.Bukan suka suka hnya pada hari majlis perkahwinan tapi slepas majlis tu kena difikirkan jugak.Bila fikir tentang kawin pelbagai tanda tnya sering bermain dkat minda ni haa."aku dah ready ke?" "aku muda lagi blh ke kawin?" "mak aku bagi ke tak aku kawin?" "kalau aku kawin nnt mak aku sorg sorg jela dkt rumah,siapa nk jaga dia?" "klau aku kawin aku blh ke jlnkn tanggungjwb sbgai seorang isteri?" "kalau aku aku kawin adkah family sbelah aku dpat menerima seadanya suami aku nnt?" "kalau aku kawin mcm mna family sebelah suami aku,blh ke trima aku prngai aku yg su...
YAYYYYYY ! STOK TEATOX DAH RESTOCK !! Kaih kaih naa mai pakat order, stok dok ada dah kt tgn kami ni.hihi. Mai naaa, sapa kat Kelana Jaya or Shah Alam meh lah whatsap kaih 😘😘  Jangan lupa tau ! Siapa yg rasa nak kurus kan peha ka, nak turunkan berat badan, boleh cuba TEATOX DA BOMB kami ni ! Siapa nk join Postage boleh terus whatsap ai okay, jgn malu jgn segan. Nak cantik, nak sihat mana boleh segan kan? hehe. Jom cekidautttt nombor kat bawah utk whatsap utk order teatox. Hotline +6013.622.2082 / +6013.622.2082 / +6013.622.2082 #sayajualtea #teatox #detox #skinny #skinnytea #skinnyteatox #whiteningtea #whiteningteatox #mimpimika #teamimpimika #kurus #fatburner #vegan #getfit #organic #oliveoil #positivevibes #flowertea #flowerteatox  #organicsoap #oliveoil #oliveoilsoap #facesoap #veganbreakfast #positivevibes #breakfast #mimpimikatips #sayajual #skinnylegteatox #teatoxmalaysia #teatoxmurah #mimpimikatips #agenmimpimika

KACAU

Assalamualaikum ! Selamat petang ! Okay harini nak review pasal buku ni haa. Scary kan muka depan dia? Yes totally menakutkan jugak sebenarnya. Buku ni seronok sangat sebab writer dia berjaya buat saya macam masuk ke dalam buku ni sekali & imagine banyak gila benda. Seriously part, ketawa mengilai, part lirik ulek mayang, part menari etc, part seru "benda" tu menggunakan jawa punya lagu/mantera phewhhhhh goosebump okay! *eksaited sikit. Terus terang saya cakap,saya beli buku ni hari Rabu, rabu petang mcm tu start baca sikit je, dah rasa dah best dia tu. So after dah setel solat etc semua terus sambung yang tak reti nak berhenti dah tu sebab apa? Haa sebab buku ni best, cara penulisan dia seronok sgt. Sempoi jugak lah. And semalam saya dah habiskan baca buku dengan jayanya. *bangga.hihi.okay dah. Saya sendiri mengaku, lepas saya baca buku ni saya takut untuk tidur malam dah, saya takut nak duduk rumah sensorang dah, saya takut nak balik ke bilik sendir...