Skip to main content

KACAU



Assalamualaikum !

Selamat petang ! Okay harini nak review pasal buku ni haa. Scary kan muka depan dia? Yes totally menakutkan jugak sebenarnya. Buku ni seronok sangat sebab writer dia berjaya buat saya macam masuk ke dalam buku ni sekali & imagine banyak gila benda. Seriously part, ketawa mengilai, part lirik ulek mayang, part menari etc, part seru "benda" tu menggunakan jawa punya lagu/mantera phewhhhhh goosebump okay!
*eksaited sikit.

Terus terang saya cakap,saya beli buku ni hari Rabu, rabu petang mcm tu start baca sikit je, dah rasa dah best dia tu. So after dah setel solat etc semua terus sambung yang tak reti nak berhenti dah tu sebab apa? Haa sebab buku ni best, cara penulisan dia seronok sgt. Sempoi jugak lah. And semalam saya dah habiskan baca buku dengan jayanya. *bangga.hihi.okay dah.

Saya sendiri mengaku, lepas saya baca buku ni saya takut untuk tidur malam dah, saya takut nak duduk rumah sensorang dah, saya takut nak balik ke bilik sendiri kalau lepak bilik housemate,which is jarak nk kebilik tu berapa langkah je, saya dah makin peka & takut bila barang jatuh or pintu terhempas or terbukak sendiri, saya makin jadi cepat gila terkejut kalau housemates masuk bilik ke etc. SAYA TAKUT! Itu impact lepas saya sendiri dah baca buku KACAU ni. 

Kalau dah sampai mcm ni, apa maksud dia.? Penulis dia berjaya ! Congratulations, awak telah berjaya buat saya takut.hehe. No wonder lah buku ni one of the Best Seller.hehe. Now I know why.

Mana nak dapat buku ni.? Alright you guys can check it out at any kind of bookstores. MPH, Popular(ada ke?hehe) or nak lagi senang.? You guys boleh pergi ke kedai 'I AM LEJEN" dekat Subang Jaya 15(Fifteen) bertentangan dengan kedai makan "Goldchili" haaaa dekat situ tons of it buku buku FIXI dekat situ, banyak and you guys boleh pilih macam macam buku dengan seronoknya :D

So untuk next buku mungkin nak pilih buku jenis mcm KACAU ni jugak kut. So boleh lah over imagine about itu & ini.

SOOOO, Sila lah beli & baca & sila baca dengan penuh penghayatan.hihi.
Wassalam.

Comments

Post a Comment

If you have any questions or anything please drop here. Wassalam :)

Popular posts from this blog

Kahwin oh Kahwin!

Kalau ckp pasal kawin siapa yg tak suka?Mestilah semua org suka kan lagi lagi yg tgh menaip ni haa.Pantang kalau bukak bab kawin dgn bdak bdak rumah dia Ya Allah bukan main seronok lagi.Senyum smpai ke telinga mmbayangkn betapa seronoknya kawin tu.Tapi dlm bayang bayang tu ada jugak terfikir tentang tanggungjwab yg perlu dan wajib dipikul nanti setelah bergelar isteri.Bukan suka suka hnya pada hari majlis perkahwinan tapi slepas majlis tu kena difikirkan jugak.Bila fikir tentang kawin pelbagai tanda tnya sering bermain dkat minda ni haa."aku dah ready ke?" "aku muda lagi blh ke kawin?" "mak aku bagi ke tak aku kawin?" "kalau aku kawin nnt mak aku sorg sorg jela dkt rumah,siapa nk jaga dia?" "klau aku kawin aku blh ke jlnkn tanggungjwb sbgai seorang isteri?" "kalau aku aku kawin adkah family sbelah aku dpat menerima seadanya suami aku nnt?" "kalau aku kawin mcm mna family sebelah suami aku,blh ke trima aku prngai aku yg su...
YAYYYYYY ! STOK TEATOX DAH RESTOCK !! Kaih kaih naa mai pakat order, stok dok ada dah kt tgn kami ni.hihi. Mai naaa, sapa kat Kelana Jaya or Shah Alam meh lah whatsap kaih 😘😘  Jangan lupa tau ! Siapa yg rasa nak kurus kan peha ka, nak turunkan berat badan, boleh cuba TEATOX DA BOMB kami ni ! Siapa nk join Postage boleh terus whatsap ai okay, jgn malu jgn segan. Nak cantik, nak sihat mana boleh segan kan? hehe. Jom cekidautttt nombor kat bawah utk whatsap utk order teatox. Hotline +6013.622.2082 / +6013.622.2082 / +6013.622.2082 #sayajualtea #teatox #detox #skinny #skinnytea #skinnyteatox #whiteningtea #whiteningteatox #mimpimika #teamimpimika #kurus #fatburner #vegan #getfit #organic #oliveoil #positivevibes #flowertea #flowerteatox  #organicsoap #oliveoil #oliveoilsoap #facesoap #veganbreakfast #positivevibes #breakfast #mimpimikatips #sayajual #skinnylegteatox #teatoxmalaysia #teatoxmurah #mimpimikatips #agenmimpimika