Skip to main content

Nak turunkan berat badan tak?

Assalamualaikum, semua okay lama jugak actually tak update blog since yg share pasal Krabi tu, actually dh buat just, tak publish je lagi dduk dlm draft je.haha ampun ya! hihi  


Okay sekarang ni saje nk cerita pasal teatox ni, which iolls baru je nk consume setelag tgk membe kelas dulu transform gituhh. Kite nak jugak cantik & kuruskan kan badan almaklumlah lepas kawin badan terus naik dengan jayanya 🙄🙄
Sooo yeah,nak try sebab membe berjaya buat, so aja aja fighting 💪🏻💪🏻


Al kisahnya teatox ni ada 3 jenis tau:-

🎈 Skinny Leg Teatox
🎈 Loose weight Teatox
🎈 Whitening Series Teatox

Okay so what's the differences kan?


🍦SKINNY LEG TEATOX:-
Membantu untuk mengecilkan peha serta membantu membuang lemak dengan PANTAS dibahagian kaki 

🍦LOOSE WEIGHT TEATOX :- 
Membantu untuk menurunkan berat badan serta menolong untuk mrmdapatkan berat badan yang ideal

🍦WHITENING SERIES TEATOX:-
Membantu untuk mencerahkan kulit serta menghilangkan jerawat. Ianya turut membantu untuk mencegah pertumbuhan JERAWAT.



Nak tahu harga dia pulak? 
1 pack ada 10 sachet RM35 (excl postage) 

But if beli Combo

RM70 & boleh campur which Tea yang awak nak. 



Jadi itulah dia sedikit perkongsian dia ye,ada nk tanya soalan lagi? Ke korang nak beli? Boleh terus Whatsap je hakak 



Eka
+6013.622.2082




•••pssst!! nak tengok membe hakak tak? Dia punya transformasi lepas minum tea ni? 



Nak tengok testimoni?

Amacam testimoni ? Bergetar, membara je baca kan? Haaa kite pun boleh kurus, it's just the matter of time and it depends pada tubuh badan kite sendiri. Ada setengah orang cepat perubahannya, ada setengah orang takes time. Beauty is pain & need a lot of patience. So the choice is on your hand gitchuww.hehe




Btw ni haa dah alang alang sekali tu, boleh lah menjengah and add hakak kat ig ye utk info pape tentang tea, alsoo hakak ada juai jugak natural product from Sheskinz(very recommended untuk beli!)

@ekaafarhana
@hanaa_beeauty




Comments

Popular posts from this blog

Kahwin oh Kahwin!

Kalau ckp pasal kawin siapa yg tak suka?Mestilah semua org suka kan lagi lagi yg tgh menaip ni haa.Pantang kalau bukak bab kawin dgn bdak bdak rumah dia Ya Allah bukan main seronok lagi.Senyum smpai ke telinga mmbayangkn betapa seronoknya kawin tu.Tapi dlm bayang bayang tu ada jugak terfikir tentang tanggungjwab yg perlu dan wajib dipikul nanti setelah bergelar isteri.Bukan suka suka hnya pada hari majlis perkahwinan tapi slepas majlis tu kena difikirkan jugak.Bila fikir tentang kawin pelbagai tanda tnya sering bermain dkat minda ni haa."aku dah ready ke?" "aku muda lagi blh ke kawin?" "mak aku bagi ke tak aku kawin?" "kalau aku kawin nnt mak aku sorg sorg jela dkt rumah,siapa nk jaga dia?" "klau aku kawin aku blh ke jlnkn tanggungjwb sbgai seorang isteri?" "kalau aku aku kawin adkah family sbelah aku dpat menerima seadanya suami aku nnt?" "kalau aku kawin mcm mna family sebelah suami aku,blh ke trima aku prngai aku yg su...
YAYYYYYY ! STOK TEATOX DAH RESTOCK !! Kaih kaih naa mai pakat order, stok dok ada dah kt tgn kami ni.hihi. Mai naaa, sapa kat Kelana Jaya or Shah Alam meh lah whatsap kaih 😘😘  Jangan lupa tau ! Siapa yg rasa nak kurus kan peha ka, nak turunkan berat badan, boleh cuba TEATOX DA BOMB kami ni ! Siapa nk join Postage boleh terus whatsap ai okay, jgn malu jgn segan. Nak cantik, nak sihat mana boleh segan kan? hehe. Jom cekidautttt nombor kat bawah utk whatsap utk order teatox. Hotline +6013.622.2082 / +6013.622.2082 / +6013.622.2082 #sayajualtea #teatox #detox #skinny #skinnytea #skinnyteatox #whiteningtea #whiteningteatox #mimpimika #teamimpimika #kurus #fatburner #vegan #getfit #organic #oliveoil #positivevibes #flowertea #flowerteatox  #organicsoap #oliveoil #oliveoilsoap #facesoap #veganbreakfast #positivevibes #breakfast #mimpimikatips #sayajual #skinnylegteatox #teatoxmalaysia #teatoxmurah #mimpimikatips #agenmimpimika

KACAU

Assalamualaikum ! Selamat petang ! Okay harini nak review pasal buku ni haa. Scary kan muka depan dia? Yes totally menakutkan jugak sebenarnya. Buku ni seronok sangat sebab writer dia berjaya buat saya macam masuk ke dalam buku ni sekali & imagine banyak gila benda. Seriously part, ketawa mengilai, part lirik ulek mayang, part menari etc, part seru "benda" tu menggunakan jawa punya lagu/mantera phewhhhhh goosebump okay! *eksaited sikit. Terus terang saya cakap,saya beli buku ni hari Rabu, rabu petang mcm tu start baca sikit je, dah rasa dah best dia tu. So after dah setel solat etc semua terus sambung yang tak reti nak berhenti dah tu sebab apa? Haa sebab buku ni best, cara penulisan dia seronok sgt. Sempoi jugak lah. And semalam saya dah habiskan baca buku dengan jayanya. *bangga.hihi.okay dah. Saya sendiri mengaku, lepas saya baca buku ni saya takut untuk tidur malam dah, saya takut nak duduk rumah sensorang dah, saya takut nak balik ke bilik sendir...